2008.08.20. 22:03 slamx

Ezvan? Hát ne legyen!

Nem hittem volna, hogy valaha is honlap kritikát fogok írni, de alig 10 perce egy újabb idegesítő magyar spam-et kaptam. (Hol vannak már a régi szép idők, amikor a napi 30 spamből mind a 30 ékes angol nyelven kínált nekem Viagrát vagy valami jó kis pénisznövelő cuccot??!:() Nem tudom ki hogy van vele, de nálam manapság eltűntek a "Viagrás" "pénisznövelős" angol spamek és a helyét az egyre idegesítőbb és egyre pofátlanabb magyar nyelvű szemét vette át.

Azért írom, hogy egyre bicskanyitogatóbbak, mert tényleg azok. Eddig nálam ez a No.1:

Az ön e-mail címét egy nyílvános adatbázisból került ki, ezért a továbbiakban semmiféle vita alapját nem képezheti. Ezt az e-mailt csak "egyszer*" kapja meg.
*esetleges szerver hibája miatt többször is lehetséges

 Mit mondjak, azért én "vitába" szálltam az ajánlott szolgáltatást ilyen módon reklámozó "úrral", aki a végén bocsánatot kért. (Ezt kértem tőle. ...és persze közöltem vele, hogy ennyi legalább jár nekem és "ez nem képezheti vita tárgyát!";))

De akkor most térjünk rá a következő gyöngyszemre amivel az imént megtaláltak. Szó szerint fogok mindent idézni, a linkeket is benne hagyom az üzenetben. (Aztán aki azt hiszi, hogy ez bujtatott reklám az higgye! Az értelmesebbje úgy is felfogja, hogy a "pellengérre állítás" célja nem ez, ha nem épp az ellenkezője! Az, hogy ettől a szolgáltatótól, aki ennyire etikátlan, remélhetőleg senki sem vásárol még ingyen levegőt sem!) Akkor jöjjön a "levél":

Kedves Érdeklődő!

"Azt hiszed, hogy mindennap ugyanarra a munkahelyre kell bemenned, ugyanazokat
a tevékenységeket végezned, ugyanazokat a gondolatokat gondolnod, ugyanazokat az
érzéseket érezned, ugyanabban a valóságban vergődnöd?
Hááát, gondold át újra!"

A Mi a ...(füttyöt) tudunk!? nem a határozott válaszok, hanem a borzongató tudattágító kérdések könyve. Ez egy
olyan könyv, ami nem az utat mutatja meg, hanem a végtelen lehetőségeket. Kész vagy rá?

Ha szeretnél erről ismertetőt irj egy akár üres e-mailt a kerekmeg@gmail.com címre.

Ha nem szeretnél tőlünk több levelet, írj a nemkerekmeg@gmail.com címre.

Üdvözlettel:

www.ezvankiado.hu

Ez a mai magyar kkv marketing egyik ékes példája.

"Nincs pénzünk marketingre, de van 100.000 forintunk egy 150.000-es adatbázis megvásárlására. Kiküldjük nekik az ajánlatunkat és, ha csak az 1%-uk vásárol, már bőven bejött minden kiadás. ...és ez külnben sem spam, hisz ott a link ahol le lehet iratkozni!"

Na, ja. Most abba nem is megyek bele, hogy ez miért is spam, inkább válaszolnék a megkeresésre:

Kedves Ezvan Kiadó!

Én egyrészt nem vagyok kedves, másrészt nem vagyok érdeklődő. Legalább is önök, illet a termékeik iránt biztosan nem érdeklődöm, nem érdeklődtem és nem fogok érdeklődni. Azt, hogy én mit hiszek, leginkább én tudom és szó sincs semmiféle vergődésről. Bevallom azt is, hogy egy cseppet sem érdekel, hogy "mi a füttyöt tudnak", még ha ezt könyvben is írták meg, amitől olyan tág lenne a tudatom, hogy többet nem vergődnék! (...de mint írtam, nem vergődöm különben sem.)

Nem mondhatom azt sem, hogy örülök a "kedves" és kéretlen levelének. Azt viszont bízvást állítom, hogy sem a "kerekmeg", sem a "nemkerekmeg" címre nem fogok semmit sem írni. Miért is tenném? Felesleges. Ha újra megzavar kéretlen levelével akkor nem csak arra fogom venni a fáradtságot, hogy blogbejegyzést írjak: Az időmbe bele fog férni egy feljelentés is.;)

Üdvözlettel: Lúdas Laci

 

Vettem a fáradtságot arra is, hogy ránézzek az ajánlott termékre és honlapra, hogy neked ne kelljen. Itt egy kép róla:

Mit ne mondjak, az egyszerű külsőhöz egy idegesítő és teljes mértékben kikapcsolhatatlan (Pedig tényleg átnéztem az oldalt, de végül nem volt más megoldás, mint a hangszórók kikapcsolása) zene párosul. Nem írom, hogy az oldalon található könyvek közül nincs egy sem amit kényszer alatt se vásárolnék meg (pedig ez az igazság), mert nem akarok senkit sem megbántani. Biztos van akinek kell az ilyen. Istenem, vegye meg. De, hogy kerülök Én a képbe?! Miért kell nekem spameket fogadnom, törölnöm, "nemkérekmég" mailcímekre irogatnom, hogy az a pár ember, akit ez a réteg irodalom érdekel hozzájusson a mindennapi lelki masszirozásához?! Kinek köszönhetem (és vélhetően rajtam kívül még vagy 100-150.000 sorstársam) mindezt?! Nem titok. Nekik:

Jánosi Juli és Szűcs Karcsi

a honlap szerint a "tettes". Ha már a spam-ükben egy aláírással sem, legalább a honlapjukon felvállalták nevüket. ...és telefonszámukat is:

20/38-39-339

Sorstársak! Lehet hivogatni őket! Biztos örülni fognak és nem fogják "kéretlen" hívásként értelmezni azt. (Ha még is, meg kell őket kérni udvariasan, hogy küldjenek egy ürem mailt a "nemspamalektobbet@gmail.com" címre!;))

Mikor jön végre el az idő, amikor ezek a szerencsétlenek megértik végre, hogy ilyen marketinggel nem lehet hosszú távon nyereségre szert tenni?

 Talán soha, amíg mindig itt él közöttünk az az 1%-ék aki ráklikkel az ilyen spamekre, vásáról az ilyen cégektől és a pénzével támogatja - sőt bíztatja! - őket arra, hogy folytassák tovább szemét kis játékukat...:(

Tegyünk ez ellen! Világosítsuk már fel "butuska" ismerőseinket! Nyissuk fel a szemüket, mert a végén oda jutunk, hogy szuper erős spamszűrőink mögött csücsülve esetleg azok nem érnek el minket, akik levelét örömmel vennénk...

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: marketing spam kkv


A bejegyzés trackback címe:

https://margo2008.blog.hu/api/trackback/id/tr13625172

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Neurotikus lakásnemvevők enciklopédiája: A paranoid nemvevő 2010.09.06. 11:13:14

A paranoid nyilvánvalóan a sötét oldalon áll. Gennyes és kész! És igen, van legalább egy bibircsók az állán, szőrszál-szökőkúttal a közepén.A kőkorszaki paranoid szívesebben meózza a lakást telefonon, a virtuális nem az ő homokozója. Vérbeli digitális ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása