Régen volt már egy igazán jó árháború magyarországon, ami nem a színfalak mögött, ha nem előttünk nézők előtt zajlott volna. Egy olyan amiben az egyik fél kardot rántva nyílt színen támad a másikra és fordítva.
Úgy néz ki most lesz szerencsénk egyet élőben végig követni, mert a Tesco véres kardot rántva rárontott az Interspar-ra!
A vélhetően háborúvá dagadó első csetepaté már meg is kezdődött ezzel:
Hogy mi ebben a reklámújságban az ami csapást mér az Intersparra? Nos, az újság hátoldala:
Ezzel az ár összehasonlítással kezdetét veheti a nagy árháború a két cég között!
A kérdés csak az, hogy a Tesco miért pont az Intersparral kezdett, miért nem mondjuk az Auchan-nal vagy a Cora-val, amelyek azért inkább a saját súlycsoportjába sorolhatók lennének. Ki tudja. Talán azért, mert a Tesco legújabb terjeszkedési iránya a szupermarketek és ezen a területen az Interspar az aki a legerősebb versenytársként veheti fel vele a küzdelmet. Másra nehéz gondolni.
Már csak várni kell és rövidesen kiderül, hogy
az Interspar felveszi-e az arcába vágott kesztyűt
és hasonló stílusú hirdetésekkel próbál visszavágni vagy más módszerekkel fogja a területére bemerészkedő Tesco szárnyait megnyirbálni...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.